Resuming podcast

2 abril de 2015 a les 11:26

Si se puede Malgrat comença a recollir signatures per presentar-se a les municipals

Compartir

Si se puede Malgrat ja ha començat a recollir les 500 signatures que necessita per poder presentar-se a les eleccions municipals del 24 de maig. Els membres de l'agrupació d'electors recorren aquests dies els carrers i els establiments del poble buscant el suport de malgratencs i malgratenques. També han posat a disposició dels ciutadans un formulari a internet a través del qual poden deixar les seves dades de contacte per tal que l'agrupació d'electors els pugui localitzar i recollir la seva signatura.

Tot i que el termini per recollir les signatures acaba el 20 d'abril, Si se puede Malgrat ha fixat el 15 d'abril com a data màxima per tenir tota la documentació a punt. També té previst haver publicat la llista amb les persones que constituiran la seva candidatura.

Si se puede Malgrat ha programat una xocolatada per aquest cap de setmana amb un doble objectiu: d'una banda, avançar els eixos principals del seu programa electoral i, de l'altra, recollir més signatures de suport a l'agrupació d'electors. L'activitat tindrà lloc aquest dissabte a partir de les 10 h a l'avinguda de la Mediterrània, 36.

 

Canviar la política local

Si se puede Malgrat es presenta com una opció política que "canviarà la política local, acabant amb els abusos dels qui porten anys ocupant les cadires de l'Ajuntament, i fiscalitzant els comptes del consistori i publicant-los a la web municipal".

Des de l'agrupació d'electors també asseguren que, entre d'altres coses, "lluitaran pel treball, la sostenibilitat, el repartiment coherent dels recursos i per evitar els desnonaments".