Resuming podcast

10 novembre de 2021 a les 12:33

Sergio Ortín: "El repte de la Regidoria de Joventut és aconseguir que els joves s'impliquin molt més en les activitats de Malgrat de Mar"

Compartir

El regidor del PSC, Sergio Ortín, ha passat avui per l'espai de l'entrevista política d'Ona Malgrat. Ortín ha fet balanç de les últimes activitats que s'estan fent des de la Regidoria de Joventut com ara els tallers i concurs de rap que es fan els dissabtes de novembre. Segons ell, el rap és una de les disciplines artístiques que atrau al jovent malgratenc i per això s'ha decidit impulsar el Rolling Rap's Fest.

Sergio Ortín també s'hi ha referit als artistes del Sound Nicolau, els concerts joves de la Festa Major de Sant Nicolau. En aquest sentit, el regidor de Joventut ha destacat que "s'han escollit Marcel i Júlia i Koers, dos grups que tenen un missatge reivindicatiu. A les seves lletres, Marcel i Júlia llencen un missatge en defensa del medi ambient i de la sostenibilitat. També Koers parlen a les seves cançons de les injustícies socials amb un missatge vitalista". 

En un altre àmbit de coses, Sergio Ortín també ha parlat del Congrés Extraordinari que els socialistes catalans faran els dies 18 i 19 de desembre. Segons ell, "el PSC de Malgrat de Mar està molt entusiasmat amb aquest Congrés en què Miquel Iceta donarà el relleu a Salvador Illa. Illa és el millor candidat per portar el partit durant els propers anys".