Resuming podcast

22 juny de 2021 a les 13:20

Un centenar de joves han fet servir les Aules d'Estudi per preparar els seus exàmens de selectivitat

Compartir

105 joves han fet servir aquests dies les Aules d'Estudi. Segons ha avançat el regidor de Joventut, Sergio Ortín, majoritàriament han estat joves de 16,17 i 18 anys que es preparaven per a la selectivitat, és a dir, alumnes de segon de batxillerat. La mitjana per dia ha estat de 9 joves

Durant l'entrevista, Sergio Ortín també ha parlat de les novetats que presenta l'edició del 2021 del Juliol Jove. Enguany s'aposta per activitats més dinàmiques, a l'aire lliure i de foment de l'actiivitat física. Una aposta, ha dit Ortín, per deixar aparcades durant unes setmanes les pantalles dels ordinadors i mòbils i fomentar altres hàbits.