22 juny de 2021 a les 13:20
105 joves han fet servir aquests dies les Aules d'Estudi. Segons ha avançat el regidor de Joventut, Sergio Ortín, majoritàriament han estat joves de 16,17 i 18 anys que es preparaven per a la selectivitat, és a dir, alumnes de segon de batxillerat. La mitjana per dia ha estat de 9 joves
Durant l'entrevista, Sergio Ortín també ha parlat de les novetats que presenta l'edició del 2021 del Juliol Jove. Enguany s'aposta per activitats més dinàmiques, a l'aire lliure i de foment de l'actiivitat física. Una aposta, ha dit Ortín, per deixar aparcades durant unes setmanes les pantalles dels ordinadors i mòbils i fomentar altres hàbits.