Resuming podcast

13 desembre de 2021 a les 11:24

Segueixen els tallers de ‘Cuina sense pares’ organitzats per la Diputació de Barcelona

Compartir

Demà l’escola Maristes de Malgrat realitzarà dos tallers, un a les 8:30h i l’altre a les 11h

La Diputació de Barcelona torna a organitzar els tallers de ‘Cuina sense pares’ de forma presencial, després que haguessin de posposar-se a causa de la pandèmia. Al llarg d’aquest mes es realitzaran 39 tallers a 17 municipis de Barcelona, quatre dels quals es faran a Malgrat de Mar. Dos d’ells ja s’han realitzat al Centre Cívic i els altres dos es faran demà a l’escola Maristes. 

Els tallers de cuina sense pares estan pensats perquè els joves a partir de 14 anys s’acostin a la cuina a través de receptes saludables i fàcils de realitzar. L’activitat té una durada de dues hores; al llarg de la jornada es donen consells sobre alimentació i s’elaboren plats ràpids, fàcils, saludables i econòmics. Tothom qui vulgui pot gaudir de les receptes i dels consells al web Cuina sense pares.

 *Foto: Cuina sense pares