Resuming podcast

20 gener de 2022 a les 14:05

Se suspèn el Carnaval 2022

Compartir

Els motius que han fet prendre aquesta mesura a l’Ajuntament són la situació actual de pandèmia i l’augment de contagis per covid

Un any més, la situació sanitària actual ha obligat a cancel·lar les activitats preparades per carnaval. La regidora de Cultura, Lurdes Borrell, indica que aquesta és una festa que s’ha de preparar amb antel·lació i la situació actual tampoc ajuda. És per això que han cregut que aquesta era la millor opció.

L’Ajuntament, però, està valorant la realització d’activitats alternatives perquè el municipi no es quedi sense Carnestoltes un altre any. Tot i això, Borrell afegeix que les reaccions de les entitats han sigut bones, tothom s’ha mostrat comprensiu amb la decisió. 

Recordem que estava previst celebrar Carnaval 2022 el cap de setmana del 25 de febrer.

 

*Foto: Ajuntament de Malgrat de Mar