4 juny de 2015 a les 12:29
La Fira de la Primavera que ha tingut lloc a Malgrat de Mar aquest cap de setmana ha estat un èxit d'afluència de públic. Els seus organitzadors, l'empresa pública Malgrat Turisme S.L., han fet una valoració molt positiva de la Fira, sobretot pel que fa a la afluència de públic, que va ser especialment important durant la tarda del dissabte.
Toni Riera, adjunt a la gerència de Malgrat Turisme, ha explicat a Ona Malgrat que "que les fires d'aquest tipus ajuden a donar a conèixer tota l'oferta comercial de Malgrat de Mar". Riera també ha agraït la col·laboració dels comerciants.
La Fira de la Primavera ha comptat amb la col·laboració d'una trentena de comerços del poble i un centenar de parades distribuïdes als carrers de Mar, Carme, Desclapés i Ramón Turró. També s'han fet diverses activitats paral·leles.