Resuming podcast

6 abril de 2022 a les 11:41

Sara López: "El sedentarisme està implicat en moltes malalties"

Compartir

Avui és el Dia Mundial de l'Activitat Física i el Centre Cívic ha acollit les activitats que l' Àrea Bàsica de Salut Malgrat-Palafolls organitza amb l'objectiu de conscienciar la població sobre la importància de dur a terme una vida activa

La doctora Sara López ha fet una promoció dels beneficis que té practicar activitat física a la vida diària. Davant dels participants a la xerrada, la doctora López ha destacat que "fer exercici diàriament serveix, entre altres, per perdre pes, per reduir les malalties cardíaques, per regular la pressió arterial, per evitar malalties greus com el càncer de còlon o de pulmó, i ens ajuda a les relacions socials, ens ajuda a descansar, dormir, etc".

A banda de guarir, el més important és prevenir les malalties, així ho ha remarcat la doctora López.

La doctora López ha remarcat que el sedentarisme afecta a tota la població, no només a determinats col·lectius de la societat. Els participants han fet exercicis d'estiraments i flexibilitat. Alguns ens han explicat la seva experiència.

L'activitat d'avui estava organitzada per la Corporació de Salut del Maresme i la Selva amb el suport de l'Ajuntament de Malgrat de Mar.