18 març de 2022 a les 12:35
A partir de dilluns es permetran les visites de 8 a 20h, es mantindrà, però l’entrada d’un acompanyant per pacient
A causa del descens en el nombre de casos Covid-19 als hospitals de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, Blanes i Calella, a partir d’aquest dilluns 21 de març s’amplia l’horari de visita als pacients no Covid ingressats a les plantes d’hospitalització d’ambdós centres.
Fins ara, els pacients no Covid podien rebre visites a partir de les 12h i fins a les 20h. Dilluns s’ampliarà l’horari aquest horari i les visites es podran realitzar de 8h a 20h. Tot i això, només es permetrà l’entrada a un sol acompanyant per pacient, intentant que sempre sigui la mateixa persona per minimitzar riscos.
Les visites als pacients no Covid-19 que es troben a l’àrea de crítics i a la Unitat Polivalent d’Observació, però, es mantenen igual, només es permet l’entrada d’un acompanyant per pacient de 13h a 14h i de 19h a 20h.