18 febrer de 2022 a les 13:53
A partir d’aquest dilluns es permetran les visites en horari de 12h a 14h i també de 18h a 20h. Tot i això, es manté l’entrada a només un acompanyant per pacient
A causa de l’estabilització de casos de Covid-19 als hospitals de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, a partir de dilluns s’ampliarà l’horari de visita als pacients no Covid que hi estiguin ingressats.
Fins ara, els pacients hospitalitzats per causes que no fossin covid només podien rebre visites al migdia de 12h a 14h. Dilluns s’amplia aquesta franja i es podran visitar també a la tarda de 18h a 20h. De moment, però, només es permetrà l’entrada a un acompanyant per pacient, procurant que sempre sigui la mateixa persona.
Els visitants hauran de dur la mascareta posada en tot moment, a més, es recomana que sigui quirúrgica. També s’hauran de rentar les mans a l’entrada del centre i fer-ho freqüentment durant l’estada al centre de salut.
Pel que fa a les visites als pacients no Covid que es troben en l’àrea de crítics i a la Unitat Polivalent d’Observació (UPO) del servei d’urgències dels hospitals de Blanes i Calella, aquestes continuaran suspeses, tot i que es mantenen les excepcions sempre sota criteri dels professionals assistencials.