11 febrer de 2022 a les 9:54
Aquestes mesures es començarien a aplicar de forma esglaonada per cursos al llarg d’aquest trimestre
El Departament de Salut aposta per eliminar les quarantenes generalitzades a les escoles la setmana del 21 de febrer i retirar les mascaretes als interiors abans d’acabar el segon trimestre. El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha indicat en declaracions a TV3 que les quarantenes s’haurien d’analitzar en tot l’Estat i que el ‘raonable’ seria eliminar-les la setmana del 21 de febrer.
Pel que fa a la retirada de la mascareta, es farà de forma gradual començant pels grups més petits, 1r i 2n de primària, i s’observarà com evoluciona la situació cada 10 o 15 dies. En adults, Argimon ha dit que “haurà de passar l’hivern” abans de poder-la eliminar.