14 setembre de 2021 a les 9:30
Es recuperen tot tipus de sortides i es recomana un màxim de tres visitants
El Departament de Salut i el de Drets Socials han flexibilitzat algunes de les mesures que s'apliquen a les residències per fer front a la pandèmia. Així, als centres amb categoria verda i groga es permeten les visites amb contacte físic entre visitants i residents, sempre amb cita prèvia. També es recuperen totes les sortides, de manera que els residents poden passar llargs períodes de temps fora dels centres. Si les sortides són de més de tres setmanes, caldrà fer-se una prova PCR a la tornada.
Per altra part, el nombre màxim de visitants, fins ara fixat en tres, passa a ser una recomanació. Finalment, es manté un cribratge cada 15 dies per als professionals vacunats i tres a la setmana per als no vacunats.