Resuming podcast

14 gener de 2022 a les 13:03

S’ajornen alguns dels concerts del cicle musical La Barretina Sona!

Compartir

Els motius pels quals s’ha pres aquesta decisió són l’augment de contagis per covid i per buscar la màxima seguretat del públic i els músics

L’organització del cicle de concerts La Barretina Sona! ha considerat adient prendre aquesta decisió a causa del desenvolupament de la pandèmia. Així és com el concert de Pau Riba s’ajorna al 5 de març, DEPOP al 12 de març, Joan Colomo al 19 de març i el de Cesc Freixes al 26 de març. Tots els concerts seran a les 20:30h.

Pel que fa als cicles de músiques del món, de jazz i el Sr. Peix mantenen el calendari previst. Informen, també, que si algú té les entrades i no pot assistir a la nova data, es tornaran els diners.

Recordem que el concert ignaugural de Pau Riba, previst pel 8 de gener, ja es va ajornar a causa del positiu d'alguns dels seus músics.