17 juny de 2022 a les 14:30
Rodalies de Catalunya incrementa la seva oferta a la línia R1, la línia que connecta L'Hospitalet de Llobregat amb Maçanet-Massanes i que passa per Malgrat de Mar, a partir d'aquest dilluns 20 de juny. Hi haurà quatre trens més que amplien el seu recorregut entre les estacions d'Arenys de Mar i Calella
Concretament, a partir de dilluns hi haurà quatre trens, dos per sentit, des de l'estació d'Arenys de Mar fins a Calella. D'aquesta manera, segons la companyia, es milloren les connexions amb la resta d'estacions del Maresme i alhora amb la ciutat de Barcelona.
Els dos nous trens pel que fa al traçat entre L'Hospitalet de Llobregat i Maçanet-Massanes sortiran de L'Hospitalet a les 7:39 h i 8:09 h i finalitzaran el seu recorregut a Calella a les 08:56 h i 09:26 h respectivament.
Pel que fa al recorregut entre Maçanet-Massanes i L'Hospitalet de Llobregat, els dos trens sortiran de Calella a les 09:16 h i 09:46 h i finalitzaran recorregut a L'Hospitalet de Llobregat a les 10:41 h i 11:11 h respectivament.
Total la informació relativa a aquests canvis es troba a la web rodaliesdecatalunya.cat, a l'app de Rodalies i al telèfon 900 41 00 41.