Resuming podcast

30 maig de 2022 a les 8:46

Rodalies de Catalunya reajusta les freqüències nocturnes a la línia R1

Compartir

El tren que fins ara sortia els dies feiners de l'Hospital de Llobregat a les 23.18 h cap a Mataró a partir d'aquest dilluns 30 de maig sortirà a les 23.30 h i arribarà a la capital maresmenca a les 00.29 h. Amb aquest reajustament, Rodalies de Catalunya vol millorar la mobilitat dels viatgers a última hora del dia

Aquesta mesura complementa també, segons Rodalies, el redisseny global de l'oferta que s'ha fet als serveis de les R1, R3 i R4 derivat de les obres que van començar el 23 d'abril.