Resuming podcast

31 desembre de 2021 a les 13:00

Roben a la Cantona’s Tavern

Compartir

Els fets van succeir ahir a la tarda entre les 14:30h i les 16h i cap dels veïns del voltant va escoltar ni veure els fets

Ahir a la tarda un dels ‘pubs’ de Malgrat de Mar va haver de lamentar un fet que no havia passat mai en 16 anys des que està en funcionament. I és que quan un dels seus responsables va anar a obrir el local es va trobar que havien robat 4 de les cadires que tenen a la terrassa. 

Hem pogut parlar amb ell, en Jordi, i explica que aquest no és un fet aïllat, sinó que la setmana passada ja els van robar una cadira. En aquell moment van pensar que era una malifeta i ho van deixar córrer, però ahir els va omplir d’impotència la situació. És per aquest motiu que han denunciat el fet a la Policia Local de Malgrat de Mar i volen avisar la població que estiguin pendents perquè no els passi el mateix. 

Jordi suposa que els fets van ocórrer entre les 14:30h i les 16h, ja que és quan el lloc estava menys transitat. Segons indica, cap dels veïns va veure ni escoltar res, tot i que el propietari d’un dels locals del costat va explicar-li que a les 16h, que és quan ell va arribar, les cadires ja no hi eren.

Finalment, explica que la denuncia està interposada i que parlaran amb l’asseguradora per veure què poden fer. Afegeix, també, que estan procedint a instal·lar càmeres exteriors per control·lar la zona de la terrassa i que no els toni a passar més.