Resuming podcast

23 juny de 2021 a les 8:30

Revetlla de Sant Joan amb la Flama del Canigó, la inauguració de l'escultura de Jordi Coll i concert de Miquel del Roig

Compartir

Malgrat de Mar es prepara per rebre la Flama del Canigó aquesta tarda davant del local del Grup Excursionista Malgratenc. La revetlla de Sant Joan també inclourà la inauguració de l'escultura de Jordi Coll al Parc Francesc Macià i l'actuació de Miquel del Roig a l'amfiteatre del mateix parc

La celebració de la revetlla de Sant Joan començarà avui a les 18h amb la rebuda de la Flama del Canigó davant del local del Grup Excursionista Malgratenc, el GEM. Després, es farà la lectura del manifest i es repartirà la flama, que donarà pas a una cercavila. L'activitat acabarà al mateix local del GEM on hi haurà un espectacle de la bèstia de foc. A banda del GEM, també participaran a l'acte la Colla de Geganters, la Colla de Diables Ratpenatsinfernals, l'Esport Ciclista Malgrat, l'Agrupació Escolta i Guia Sant Nicolau, el Club d'Atletisme Malgrat i l'Assemblea Nacional Catalana.

La regidora de Cultura, Lurdes Borrell, ha agraït al GEM que apropi cada any la Flama del Canigó a Malgrat de Mar.

Amb la Flama del Canigó també s'encendrà el peveter de l'escultura de Jordi Coll, que s'inaugurarà avui a les 20h al Parc Francesc Macià. L'acte comptarà amb l'actuació de la Coral Atzavara i una coral de l'Associació Musical Contrapunt.

 

Miquel del Roig tancarà la nit de revetlla a l'amfiteatre del Parc Francesc Macià amb un concert que començarà a les 21:30h i que, segons Borrell, serà "una actuació lúdica i divertida".

 

L'entrada per aquest concert es pot reservar a entrapolis.com.