10 desembre de 2021 a les 11:09
Les corals Contrapunt jove, Atzavara i Sibemoll seran les encarregades d’amenitzar la nit d’avui a l’església de Sant Nicolau
Tot i que l’any passat no es va poder fer a causa de la pandèmia, aquest any torna el tradicional concert de corals a l’església de Malgrat. És gratuït, però tothom qui vulgui podrà fer un donatiu que anirà destinat íntegrament a Càritas de Malgrat.Mossèn Salvador Gras ha donat més detalls sobre el concert:
Qui també ha parlat de l’activitat ha sigut Maria Carretero, directora de l’Aula de Música Contrapunt. Carretero indica que les corals que hi participaran són les que sempre participen activament dels esdeveniments del poble, tot i això, aquesta vegada no hi participaran els més petits per tal d’evitar possibles riscos a causa de la Covid-19.
La directora finalment ha animat tothom qui vulgui a assistir a l’esdeveniment. Tal com indica l’església és un lloc segur i afirma que tot anirà bé.
El concert serà aquesta nit a les 20h a l’Església de Sant Nicolau.