Resuming podcast

28 març de 2022 a les 8:32

Restablerta la circulació ferroviària a Malgrat, Santa Susanna i Pineda

Compartir

La circulació de trens a Malgrat de Mar, Santa Susanna i Pineda de Mar ha quedat restablerta cap a les 5.20h, segons ha informat Renfe. El servei de la línia R1 de Rodalies i de la RG1 en aquests municipis es va suspendre ahir perquè el fort onatge havia descalçat la via a Santa Susanna

Adif ha finalitzat les tasques de reparació aquest dilluns a primera hora i això ha permès recuperar la circulació de trens. El fort onatge dels darrers dies havia descalçat la via a Santa Susanna i va obligar ahir a tallar la circulació ferroviària al tram de Malgrat de Mar a Pineda de Mar. La situació va obligar a Renfe a habilitar un servei alternatiu per carretera amb autobusos entre Pineda de Mar i Blanes.

La situació a l'R1 de Rodalies encara es va complicar més ahir per un atropellament mortal a Calella. La circulació de trens va quedar interrompuda durant prop de tres hores entre Calella i Sant Pol, i el servei per carretera es va haver d'allargar entre Blanes i Arenys de Mar.