21 abril de 2022 a les 9:55
Les freqüències de pas es recuperen de manera progressiva. La circulació de trens ha estat tallada entre Mataró i Barcelona des de primera hora del matí per una avaria elèctrica
Tècnics d'Adif han restablert cap a les 9.20h la circulació per les dues vies a l'R1 i l'RG1 entre Mataró i Barcelona. La circulació es trobava tallada en aquest tram des de primera hora del matí per una avaria en el sistema d'electrificació entre Vilassar i Sant Adrià del Besòs. Renfe preveu que les freqüències i els horaris es vagin recuperant de manera progressiva.
La incidència ha començat cap a les 5.30h amb alteracions en la circulació de trens i a les 6.15h s'ha hagut de tallar la circulació per tal que els tècncis poguessin reparar l'avaria.