3 novembre de 2021 a les 10:19
Des de l’Associació de Patinatge Artístic de Malgrat valoren positivament el curs 2020-2021 i esperen millorar de cara al 2021-2022. Enguany celebren també que està havent-hi un canvi generacional en el club i afirmen que ja estan preparats pel festival de final de temporada
Comença un nou curs per l’Associació de Patinatge Artístic de Malgrat, tot i que la temporada acabarà al gener. Enguany afirmen que estan contents i, és que, s’han incorporat molts patinadors novells que permetran realitzar un canvi generacional al club. Així ho explica la presidenta de l’associació, Carmen Cernicharo.
Pel que fa a aquesta temporada, Cernicharo indica que estan molt satisfets amb els resultats obtinguts. I, és que, encara que no han pogut seguir el mateix ritme que anys anteriors, la majoria dels competidors del club s’han posicionat entre les deu primeres posicions.
L’associació ja ha acabat les competicions oficials i, ara, ja estan preparant el festival de final de temporada. De moment no han pogut desvetllar els detalls, però afirma que representaran una problemàtica actual en patins. Després de dos anys tornaran a fer el festival el 12 de desembre.