Resuming podcast

12 agost de 2021 a les 12:07

Més de 400 persones s'han inscrit ja a la 10a Cursa del Miner de Ferro

Compartir

El Grup Excursionista Malgratenc (GEM) recorda que El Miner de Ferro d'enguany es pot fer corrent, tot i ser una marxa, i que hi haurà premis especials per a tots els participants. Els organtizadors asseguren que l'activitat, programada pel 15 d'agost  a les 18:30h, s'ha adaptat als protocols covid. Els participants, que encara poden inscriure-s'hi, sortiran de davant de local del GEM, al carrer de Can Feliciano

El GEM ja ho té tot a punt per celebrar la 10a edició del Miner de Ferro. Una activitat que també s'ha hagut d'adaptar a la situació de pandèmia. En aquest sentit, els organitzadors han decidit oferir només la possibilitat de fer la marxa -tot i que el recorregut es podrà fer corrent-, ubicar la sortida i arribada davant del local del GEM, al carrer de Can Feliciano, i que els participants, fins a 650, comencin a caminar de manera esglaonada.

Coincidint amb el 10è aniversari, el GEM lliurarà als participants una samarreta, una bossa i una ampolla commemorativa de l'aniversari. 

"Surt més a compte venir i participar de la cursa, que no pas quedar-se a casa. És salut, esport, convivència i fer poble", assegura Jordi Masats, organitzador del Miner, que anima a malgratencs i malgratenques a apuntar-s'hi si encara no ho han fet. Les inscripcions de la Cursa El Miner de Ferro s'han de formalitzar a través de la web del GEM. Per ara ja s'hi han apuntat més de 400 persones, però encara queden places disponibles. 

La 10a Cursa del Miner de Ferro és un dels actes de la Festa Major de Sant Roc i tindrà lloc el 15 d'agost a les 18:30h.