Resuming podcast

2 gener de 2015 a les 8:05

Recollida d'arbres de Nadal

Compartir

Els punts de recollida s'han instal·lat avui, encara que evidentment, es preveu que els veïns en comencin a fer ús a partir del dia 7, l'endemà de la festivitat de Reis. Estaran instal·lats fins el 15 de gener i estaran situats: a la plaça de la Germana Campos, a l'avinguda de la Costa Brava a prop del Centre d'Atenció Primària (CAP), a la plaça de Marià Cubí, a la plaça de Pau Casals, avinguda de la Mediterrània cantonada amb el carrer de Girona i a la cruïlla de la plaça del carrer de Canigó. 

Es recomana que els arbres siguin dipositats en aquests punts de recollida sense ornaments, ja que han de ser triturats per posteriorment incorporar-los en els parterres dels jardins del municipi.