Resuming podcast

12 maig de 2021 a les 12:17

Ramir Roger: "Les segones oportunitats del govern no les ha de pagar el poble"

Compartir

El portaveu d'ERC a l'Ajuntament de Malgrat de Mar, Ramir Roger, ha passat avui per l'entrevista política d'Ona Malgrat. Durant la conversa, Roger s'hi ha referit a la contractació de la figura d'un Director General al consistori

Segons ha dit,  "nosaltres no estem d'acord amb aquesta figura, tampoc al 2015 quan ho va plantejar el govern del PSC i Junts per Malgrat, ERC pensa que no és proporcionada al que necessita el municipi de Malgrat de Mar". El portaveu d'ERC ha recordat que "aquesta figura només existeix en municipis més grans com Mataró, on hi ha pressupost més elevat. Tot i així, no tenen salaris com el que tindrà aquí el DG". 

Ramir Roger ha afegit que "el govern en aquests dos anys de mandat no ha fet una bona gestió dels recursos del municipi i hi ha xifres que ho demostren". En aquest sentit, destacat que de la liquidació del pressupost del 2020 es desprèn que només s'ha executat 1,3 milions dels 5,7 milions inicials, és a dir, un 22 per cent d'execució del pressupost".