Resuming podcast

3 maig de 2022 a les 8:59

Quatre estudiants de secundària ensenyen a alumnes de l'Escola d'Adults a utilitzar el mòbil

Compartir

La iniciativa s'emmarca en el projecte Servei Comunitari, inclòs al currículum obligatori dels alumnes de secundària. En aquest cas, quatre estudiants de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel expliquen a alumnes de l'Escola d'Adults com utilitzar el mòbil en diferents sessions

Quatre alumnes de 4t d'ESO de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel han escollit l'opció de fer el Servei Comunitari a l'Escola d'Adults Cases dels Mestres. Els quatre joves ensenyen, en diferents sessions, als alumnes més grans de l'Escola d'Adults ha utilitzar el mòbil. La directora del centre, Núria Gibert, ha detallat que els nois els expliquen qüestions "molt bàsiques" com ara posar el dispositiu en silenci, encendre i apagar el mòbil o fer i enviar fotografies, entre d'altres.

Gibert ha explicat que, des de l'Escola d'Adults, "tenien moltes ganes de reprendre l'activitat", que ja s'havia dut a terme abans de l'esclat de la pandèmia. "Durant el confinament sort vam tenir de la gent que havia fet aquest taller perquè vam poder estar connectades via Whatsapp", assegura la directora del centre.

El perfil dels alumnes del taller són, segons detalla Gibert, persones grans que tenen pocs coneixements tecnològics. A banda de conèixer les qüestions més bàsiques, n'hi ha que també demanen aprendre a utilitzar les xarxes socials o a enviar àudios. 

El Servei Comunitari és una acció educativa, inclosa al currículum obligatori de secundària, que vol promoure que els alumnes experimentin accions de compromís cívic, aprenguin en l'exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.