Resuming podcast

26 novembre de 2021 a les 13:15

Primera jornada en què és obligatori el passaport Covid per tal d’entrar en bars, restaurants, gimnasos i residències

Compartir

Una decisió que encara genera dubtes a alguns dels restauradors malgratencs pel que fa als beneficis socials i econòmics del sector

Des del Cafè Bohemi el seu propietari, Santi Linares, indica que és el primer dia i que encara s’estan acostumant a la nova mesura. Tot i això, assegura que tots els clients han anat preparats amb el certificat, encara que la web que comprova si són vàlids, ha fallat en algun moment. 

Afegeix, també, que no creu que aquesta mesura afecti la seva clientela. Tal com diu, els clients han d’acostumar-se, de la mateixa forma que ho han fet amb les altres restriccions decretades.

Per altra banda, el propietari de la Pastisseria Fusté, Arnau Fusté, indica que cada client és qui decidirà si accepta aquesta mesura o no, tot i això, considera que és una bona forma de protegir la societat per tal d’evitar un nou confinament. 

Malgrat tot, alguns dels propietaris han mostrat la seva preocupació pel que fa a la informació que els han donat envers el tema. Un exemple és la propietària del Cafè Nou, Encarni Alcaide, qui considera que és una mesura inviable pel que fa a la gestió de la informació que han fet. Lamenta que no els han informat completament de com funciona aquesta nova mesura i no saben quines són les passes a seguir.

Recordem que a partir d’avui, és obligatori ensenyar el passaport Covid per entrar a bars, restaurant, residències i gimnasos després que el TSJC avalés la decisió del Govern d’ampliar el seu ús a causa de l’augment de contagis de la Covid-19.