Resuming podcast

11 octubre de 2021 a les 12:28

Primer cap de setmana amb l’oci nocturn obert a Malgrat

Compartir

Aquest ha sigut el primer cap de setmana amb les portes obertes per les discoteques i els locals d’oci nocturn de Catalunya. I, encara que a alguns municipis hi ha hagut aldarulls, Malgrat celebra la reobertura dels locals sense cap incident

Després de més de 100 dies amb les portes abaixades, els locals nocturns de Malgrat han pogut obrir de nou, tot i que seguint les mesures establertes pel Govern de la Generalitat. Una decisió que els empresaris del sector van celebrar amb il·lusió, encara que aquest cap de setmana s’hagin hagut de lamentar alguns incidents en certs municipis. En aquest sentit, l’empresari malgratenc del sector, David Vázquez, afirma que no ha patit cap aldarull als seus locals i que ha sigut un bon cap de setmana. Tot i això, sí que esperaven un gruix més gran de públic després de tenir el local tancat tants mesos.

Confessa, però, que sí que van trobar-se gent que volia entrar sense els requisits mínims establerts. Recordem que tothom que volgués accedir a un local d’oci nocturn havia de dur el passaport covid amb la pauta de vacunació completa o amb una PCR o test d’antígens. Tot i això, Vázquez afirma que aproximadament un 80% dels assistents sí que els complien.

Actualment, les discoteques catalanes només poden acollir un 70% del seu aforament total. És per això, que alguns empresaris del sector reclamen una ampliació d’aquest. En aquest sentit, David Vázquez manté l’esperança en què es pugui ampliar d’aquí a dues setmanes si no hi ha rebrots de la Covid-19.