13 febrer de 2014 a les 9:44
Els treballadors del Servei Municipal d'Espais Verds han començat les tasques amb la creació d'un nou parterre de plantes arbustives a prop de l'accés al parc des de l'aparcament del Centre d'Atenció Primària (CAP). Està previst plantar-hi diferents plantes arbustives que combinaran floracions i alhora ajudaran a potenciar la diversitat d'espècies del parc. Aquest és un dels principals objectius de les actuacions que es portaran a terme: incrementar la diversitat d'espècies arbustives amb la idea de continuar afavorint la fauna que permet controlar plagues.
Per altra part, també es faran millores a les estaques de fusta, algunes de les quals estan en mal estat, així com de passos d'accés i les zones amb figures.