Resuming podcast

13 febrer de 2014 a les 9:44

Planten més varietat d'espècies arbustives al Parc Francesc Macià per millorar el control de plagues

Compartir

Els treballadors del Servei Municipal d'Espais Verds han començat les tasques amb la creació d'un nou parterre de plantes arbustives a prop de l'accés al parc des de l'aparcament del Centre d'Atenció Primària (CAP). Està previst plantar-hi diferents plantes arbustives que combinaran floracions i alhora ajudaran a potenciar la diversitat d'espècies del parc. Aquest és un dels principals objectius de les actuacions que es portaran a terme: incrementar la diversitat d'espècies arbustives amb la idea de continuar afavorint la fauna que permet controlar plagues.

Per altra part, també es faran millores a les estaques de fusta, algunes de les quals estan en mal estat, així com de passos d'accés i les zones amb figures.