7 juny de 2022 a les 8:41
Salvà ha fet balanç del seu pas pel Campionat d'Espanya de Taekwondo Sub21 i Cadet, que es va disputar a finals de maig a Almeria, coincidint amb la celebració de la Festa de l'Esport aquest cap de setmana. El jove taekwondista va ser, precisament, un dels esportistes locals que va rebre un reconeixement dissabte
Després de guanyar el campió d'Andalusia, Salvà, que lluitava amb la selecció catalana, va caure al segon combat davant d'un dels rivals més complicats: el campió d'Espanya de l'any anterior i també cinquè del món. Tot i això, Salvà ha valorat positivament l'experiència i assegura que, malgrat els nervis, "tot va anar molt bé".
Pau Salvà va ser un dels esportistes que va rebre un reconeixement dissabte en el marc de la Festa de l'Esport. L'esportista, que actualment entrena al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat, ha guanyat en diverses ocasions els campionats de Catalunya de Muay Thai i Taekwondo, i ha estat quatre vegades campió d'Espanya de Kick Boxing.