Resuming podcast

3 març de 2022 a les 9:30

Pau Riba, aquest dissabte a La Barretina Sona!

Compartir

Amb una nova data i més aforament La Barretina Sona! acull aquest dissabte Pau Riba. El concert serà al pavelló de l’Escola Vedruna a les 20:30h

Després d’haver hagut d’ajornar la primera data prevista a causa de la covid, Pau Riba tocarà aquest dissabte a l’escenari de La Barretina Sona!, juntament, amb Llull Riba a la bateria, Anna Tobias, a l’elèctric i veus, i Noè Escolà als teclats, la flauta travessera i el saxo tenor. 

Des d’Ona Malgrat hem parlat amb l’artista qui ens ha desvetllat més detalls sobre el concert i les expectatives que té de l’acte.

Tot i que l’acte estava previst fer-lo a l’Arxiu Municipal, s’ha traslladat al pavelló de l’Escola Vedruna. D’aquesta forma s’ha pogut ampliar l’aforament per tothom qui estava interessat a assistir. El concert començarà a les 20:30h i qui vulgui pot comprar les seves entrades a Entrápolis i a la Llibreria La Pilona.