25 gener de 2022 a les 8:22
Tot i que l’estrena estava prevista pel dia 8 de gener amb el concert de Pau Riba, aquesta es va haver de reprogramar a causa de la covid. Actualment, la situació epidemiològica no ajuda a la realització d’aquest tipus d’actes, és per això que l'organització del festival l’ha ajornat al març.
Per parlar d’aquesta i altres qüestions referents a l’esdeveniment, hem entrevistat un dels membres de la junta de La Barretina Vermella, Paco Márquez.
No results found for ""