24 de Març de 2023 a les 13:39
L'advocat Oriol Contreras, responsable de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Malgrat de Mar, ha explicat avui els principals avantatges i inconvenients de rebre la factura digital
Segons Contreras, la majoria de conflictes que s'originen entre les empreses grans i els consumidors "és per no haver vist la factura i no perquè els consumidors no tinguin la intenció de veure-la sinó perquè no l'han rebut". L'advocat de l'OMIC explica que les companyies "han tingut una doble cara quan es parla de la factura digital. El primer avantatge és l'ecològic perquè no s'han d'imprimir i enviar cartes però el perill és que si no arriben en format digital al correu del consumidor, es poden passar molts errors". Davant d'aquesta situació, Contreras considera que els consumidors han d'insistir per tal que li enviïn les factures en paper només en aquells casos més extrems com per exemple per a la gent gran o gent que té problemes per accedir a internet i subratlla que per llei les empreses estan obligades a enviar la factura en format paper.