14 maig de 2021 a les 14:18
L'advocat de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor parla de la importància de donar-se d'alta en el servei de factura digital
Oriol Contreras, advocat de l'OMIC, ha parlat avui a Ona Malgrat sobre la problemàtica que genera el fet de no disposar de les factures, ja siguin en paper o digitals, a l'hora de presentar una reclamació davant qualsevol empresa. El fet que ara les empreses optin per la factura digital fa que molts consumidors ni tan sols estiguin subscrits per descarregar-la. Segons Contreras, "és molt important dedicar uns minuts a entrar en la web de l'empresa concreta i poder descarregar la factura ja que si s'ha de fer una reclamació s'ha de saber per quin concepte". Contreras explica que en el seu dia a dia es troba a consumidors que volen fer una reclamació sense res, ni tiquet ni factura:
Oriol Contreras també ha avançat que a partir de l'1 de juny entren en vigor les noves tarifes elèctriques amb les tres franges de facturació per a tothom. Serà el tema que centrarà el seu espai la setmana que ve.