Resuming podcast

30 gener de 2015 a les 11:17

Organitzen una assemblea oberta per la ruptura aquest diumenge a Malgrat

Compartir

Les organitzacions que participen activament en aquest moviment treballen per la ruptura amb el règim del 78, el capitalisme i el patriarcat, i per la independència cap a la república catalana. Proposen, per tant, un marc polític basat en tres eixos: la ruptura amb el marc jurídico-polític; la defensa d'un canvi de model econòmic, social, territorial i energètic "basat en mesures concretes que responguin a les necessitats de les classes populars"; i la creació d'unes noves institucions del "poder popular".

Els col·lectius que fins ara s'han adherit a aquest acord polític són la CUP, Corrent Roig, Els Verds - Alternativa Verda, Col·lectiu Drassanes, Lluita Internacionalista, Moviment de defensa de la Terra, Poble Lliure, En Lluita, Endavant, Arran i COP - Compromís per Ripollet.