4 octubre de 2021 a les 11:54
Ona Malgrat ha posat en marxa aquest dilluns la temporada 2021-2022 amb diverses novetats. Entre elles, el programa 'Bojos pel cine' que s'emetrà els divendres a les 20h. Els dimarts a les 20h arribarà una altra novetat: 'El catamarà', un espai de música, entrevistes i humor. 'Pentagrama salsero', un espai de música llatina omplirà la graella els dimecres a les 20h. El mitjà aposta aquesta temporada per oferir podcast als malgratencs i malgratenques
La graella d'Ona Malgrat per aquesta temporada continua apostant per programes com 'La Jungla' que s'emet de dilluns a divendres de 9 a 10h i 'El Far', una coproducció amb La Xarxa de Comunicació Local que es pot escoltar cada tarda entre les 16 i les 18h. També torna a la programació l'espai realitzat pel taller de ràdio de la Comunitat Terapèutica 'Fora etiquetes', el segon dilluns de cada mes. El programa sobre temàtica LGTBiQ, 'Col·lectius en xarxa' arrbarà els diumenges a les 10 del matí. Just després, a les 11 i fins a les 13h torna Josep Creus amb el seu 'Entre nosaltres'.
Amb l'objectu d'arribar a altres públics com el jove, Ona Malgrat aposta pel podcast oferint al llarg de la nova temporada, i de manera progressiva, noves temàtiques a través d'aquest sistema.
L' 'Entrevista política', l'espai setmanal en què conversem amb els representats dels grups municipals a l'Ajuntament de Malgrat de Mar arribarà els dimecres dins el programa La Jungla i a l'Informatiu del Migdia, a les 13h.
Torna també l'espai mensual amb l'alcalde, Joan Mercader. 'L'Alcalde respon' arribarà l'últim dijous de cada mes a les 12 del migdia. Moment en què l'alcalde Mercader respon les preguntes dels malgratencs i malgratenques en directe a través del 107.4FM i al facebook de l'emissora.