14 juliol de 2021 a les 10:06
El regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez Camacho, ha explicat en una entrevista a Ona Malgrat com ha gestionat el govern municipal la falta de socorristes a les platges de Malgrat de Mar durant el cap de setmana
L'empresa que presta el servei de socorrisme a les platges de Malgrat de Mar va patir diverses baixes per positius de Covid-19 en la seva plantilla aquest passat cap de setmana. Aquest fet va obligar a redistribuir el personal disponible provocant que alguns punts de les platges dels municipi no tinguessin servei. L'Ajuntament va recomanar a través de les xarxes socials que els banyistes es desplacessin a les zones on sí hi havia socorristes.
El regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez Camacho, ha explicat a Ona Malgrat que l'Ajuntament "ha fet un exercici de transparència" en aquest assumpte. També ha dit que el govern municipal exigirà a l'empresa el compliment íntegre del contracte i ha confirmat l'obertura d'un expedient "que tindrà el seu recorregut administratiu". El regidor, però, ha explicat que davant la situació "excepcional" que viu el país per la pandèmia de la Covid "s'ha de tenir sentit comú i empatia donat que no és fàcil trobar socorristes d'un dia per l'altre en plena temporada".