Resuming podcast

17 novembre de 2022 a les 8:39

El CE Olímpic Malgrat comença temporada amb 230 jugadors al club

Compartir

El club ha presentat oficialment els seus equips aquest mes de novembre en un acte festiu al Camp Municipal d'Esports. L'Olímpic compta enguany amb 12 grups i d'aquesta temporada n'espera que, sobretot, "els nens i nenes gaudeixin de l'esport"

L'Olímpic Malgrat ha començat la temporada de futbol 2022-2023 amb 12 equips i 230 jugadors. Tot i que els partits de lliga van començar a finals de setembre, no ha estat fins aquest darrer cap de setmana que l'Olímpic ha fet la presentació oficial dels equips en un acte festiu al Camp Municipal d'Esports. Josep Maria Canadell, vicrepresident i director esportiu del club, ha explicat que, a banda de l'escoleta, el club compta amb dos grups prebenjamins, un benjamí, dos alevins, dos infantils, dos cadets, dos juvenils i els vetarans. 

Canadell assegura que l'objectiu principal de la temporada d'enguany continua sent "que els nens i nenes gaudeixin de l'esport". Quant a la competició, el vicepresident diu que per al club, tots els equips són importants juguin a la lliga que juguin. "El club va creixent a poc a poc i ara lluitem per més títols, però si no s'aconsegueixen no passa res", afegeix Canadell.

Sobre les necessitats que té l'Olímpic en aquests moments, el vicepresident n'ha destacat el fet de poder disposar de més hores d'entrenament i la situació de la gespa que, segons Canadell, s'hauria de canviar.