Resuming podcast

30 juliol de 2021 a les 12:24

Obertes les inscripcions de la 10a Cursa El Miner de Ferro

Compartir

El Grup Excursionista Malgratenc (GEM) ha obert les inscripcions de la Cursa El Miner de Ferro que enguany celebrarà el seu desè aniversari. Per tal d'adaptar l'activitat a la situació generada arran de la covid els organitzadors han decidit oferir només la possibilitat de fer la marxa, ubicar la sortida i arribada davant del local del GEM, al carrer de Can Feliciano, i que els participants, fins a 650, comencin a caminar de manera esglaonada

La Cursa del Miner de Ferro d'enguany estarà marcada per les restriccions sanitàries per lluitar contra la pandèmia de la Covid-19. A banda d'oferir només la possibilitat de marxa -més curta que en edicions anteriors- tampoc hi haurà sopar popular. Per contra, la bossa del corredor serà més gran que la d'altres anys.

L'organitzador de la prova, Jordi Masats, ha explicat a Ona Malgrat que la marxa no serà cronometrada, es podrà fer mascareta i serà d'un nivell assequible per a tothom.

 

Les mesures sanitàries són el gran condicionant de la Cursa del Miner de Ferro d'aquest 2021. Gel, mascareta, distància social i la signatura d'un document d'autoresponsabilitat en són un exemple.

La sensació, però, és agredolça donat que organitzar un esdeveniment esportiu i alhora complir amb totes les mesures sanitàries no és una tasca facil.

 

La 10a Cursa del Miner de Ferro és un dels actes de la Festa Major de Sant Roc i tindrà lloc el 15 d'agost a partir de dos quarts de set de la tarda.