Resuming podcast

30 agost de 2021 a les 16:13

Nova flexibilització de les mesures covid als hospitals de Calella i Blanes

Compartir

La Corporació de Salut del Maresme i la Selva ha anunciat que a partir d’aquest dimecres 1 de setembre es recuperen de manera paulatina les visites als pacients no Covid ingressats als Hospitals de la Corporació

Aquesta lleugera obertura va acompanyada, subratllen des de la Corporació, d’unes mesures estrictes per evitar cap contagi. D'aquesta manera, per visitar els pacients no Covid hospitalitzats als centres s’estableix una franja horària de dues hores; al migdia de 12 a 14 h. Només es permetrà l’entrada d’un acompanyant per pacient, que sempre haurà de ser la mateixa persona per minimitzar riscos i es recomana, en la mesura del possible, que compti amb la pauta completa de vacunació.

Els familiars hauran de portar posada en tot moment la mascareta (es recomana que aquesta sigui quirúrgica) i s’hauran de rentar les mans a l’entrada del centre amb solució hidroalcohòlica i fer-ho de forma freqüent durant l’estada usant els dispensadors que hi ha repartits en diferents punts del centre.

Recordem que les visites als hospitals de la Corporació es van suspendre a finals del passat mes de juliol quan la situació epidemiològica va empitjorar i el nombre de casos de coronavirus anava a l’alça.