25 octubre de 2021 a les 12:57
Un títol que ostenta amb orgull i felicitat després de ser el secretari de l’entitat durant onze anys i el president de 2014 fins a 2021. Marta Corona és qui assumirà el càrrec de presidenta a partir d’ara
Després de set anys com a president del Cercle Artístic de Malgrat, Joan Farré ha deixat el càrrec per donar pas a Marta Corona, la nova presidenta. Tot i això, els seus companys durant aquesta etapa han volgut homenatjar la feina que ha fet i que fa en l’actualitat per l’entitat, és per aquest motiu que l’han nomenat president honorífic del Cercle. Una decisió que l’expresident agraeix als membres del Cercle Artístic.
Aquesta decisió l’han pres després de valorar tota la feina que Farré ha estat fent al llarg de la seva trajectòria com a secretari i després com a president de l’entitat. Tal com indica Marta Corona han volgut homenatjar i agrair la feina feta. Segons diu ‘és una persona molt valuosa pel Cercle’.
Tot i que el Cercle Artístic de Malgrat va haver d’aturar la seva activitat durant la pandèmia, ja han retornat a la normalitat. Actualment ofereixen dos cursos de pintura, un d’acuarel·les i un altre amb models; també, fan sortides els dissabtes a diferents indrets per tal de pintar elements de l’espai que visiten.