26 febrer de 2014 a les 9:19
La sessió doble del programa "Ona política" d'avui servirà, entre d'altres coses, per parlar del primer any de funcionament del Centre Cívic, del carnaval o de la comissió de treball que s'ha creat per organitzar els actes de celebració dels tricentenari dels fets de 1714.
"Ona política", que cada setmana inclou una entrevista a un regidor o regidora d'un grup polític municipal diferent, començarà avui a les 16h amb la participació de la regidora convergent Neus Serra. El programa amb el regidor republicà Jaume Martí s'iniciarà a les 17h.
No results found for ""