10 novembre de 2014 a les 9:55
La portaveu convergent Neus Serra ha desmentit a Ona Malgrat que les obres del pavelló avancin a bon ritme, tal i com va anunciar la regidora d'Esports, Ana Vega, fa quinze dies. Serra, que ha pogut visitar els treballs recentment, ha explicat que, tot i que "s'han hagut de fer més reforçaments a l'estrucutra dels que estaven previstos", "l'inici de l'obra es va retardar molt sense cap causa justificada" i que, per tant, l'obra no estarà acacaba el 16 de desembre, sinó que els treballs s'allargaran fins al febrer del 2015 "com a mínim".
Serra també ha detallat la situació actual de la rehabilitació del pavelló. Ha dit que en aquests moments es treballa en el canvi de la coberta, en la construcció d'una passera per facilitar el manteniment de l'equipament i en les sortides d'emergència que falten. Els tècnics estudien la possibilitat de col·locar-ne una on hi havia fins ara el bar i això comportaria, segons Serra, la supressió del servei.
Finalment, la regidora convergent ha recordat que si les obres de rehabilitació del pavelló es duen a terme és "gràcies a Convergència i Unió" perquè, a banda d'incloure-ho al programa electoral, CiU va demanar-ho "com a condició per aprovar el pressupost del 2012". Serra assegura que Vega "defensava, abans d'acabar l'anterior mandat, que es faria un pavelló nou" i que, quan va veure que no es podia, "es va sumar a la proposta de CiU de rehabilitar l'equipament". La regidora també ha afegit que si els vestidors no es poden reformar és perquè la regidora d'Esports no ha presentat una modificació pressupostària amb els diners que calen per a dur a terme aquests treballs.