Resuming podcast

21 novembre de 2014 a les 8:57

Nens i nenes de totes les escoles celebren Santa Cecília amb música al carrer

Compartir

Des de primera hora del matí, la música s'ha estès pel centre del poble amb concerts a les Peixateries Velles, els Jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala i el Parc de Can Campassol a càrrec de professors i alumnes de l'Aula Contrapunt. Alumnes de 1r, 3r i 5è de Primària de les escoles Marià Cubí, Mare de Déu de Montserrat, Fonlladosa, Vedruna i Sant Pere Chanel han visitat aquests espais per gaudir de la música, i també de les explicacions dels professors que han parlat dels diferents instruments i com es toquen.

Després a darrera hora del matí, els 600 nenes i nenes han participat en una actuació conjunta a 4 veus al Parc de Can Campassol. L'actuació ha estat seguida per un gran nombre de famílies de la mainada.

Àlbum de fotografies de la celebració de Santa Cecília.

Vídeo celebració de Santa Cecília.