5 novembre de 2013 a les 12:35
Nens i nenes de 4t de Primària del Vedruna visiten l'Ajuntament
Els alumnes han preguntat a l'alcaldessa pels gegants de Malgrat, pel que fa l'Ajuntament per aconseguir que més persones visitin el municipi, així com per si ella pot expulsar alguna persona del poble. També li han preguntat si es tornaria a presentar a les eleccions, -la setmana passada ja ho va preguntar un altre grup d'alumnes i Conxita Campoy va contestar que en principi no té cap intenció-, així com quin és el seu edifici preferit, a la qual cosa ha contestat que d'entre els antics l'Església Parroquial, i dels més contemporanis: l'Arxiu, la Biblioteca, la caserna de la Policia Local i el Centre Cívic. Els nens i nenes del Vedruna també s'han interessat pel padró municipal i el seu funcionament, que estan estudiant a classe.