5 juliol de 2022 a les 9:13
L'accident ha tingut lloc aquest dilluns per la tarda a l'autopista del Maresme a l'alçada de Sant Pol de Mar
Un veí de Malgrat de Mar de 53 anys ha mort aquest dilluns per la tarda en un accident de trànsit a l'autopista C-32, a l'alçada de Sant Pol de Mar. Segons informa el Servei Català de Trànsit, l'accident ha passat al punt quilòmetric 112,8 en sentit Girona, quan una motocicleta que circulava pel carril dret ha caigut sola i el seu conductor ha mort a l'acte. Es desconeixen les causes de la caiguda. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 17:08h.
Arran de l'accident, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i una dotació dels Bombers de la Generalitat Pel que fa a l’afectació viària, l'autopista s'ha tallat en sentit Girona perquè els efectius puguessin treballar i després ha estat tallat un carril fins les 18h.
Amb aquesta víctima, són 82 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.