Resuming podcast

22 gener de 2022 a les 11:19

Mor el conductor d'una furgoneta en sortir de la via i incendiar-se el vehicle a l'N-II a Malgrat de Mar

Compartir

El conductor d'una furgoneta ha mort aquest dissabte al matí després de sortir de la via i incendiar-se el vehicle a l'N-II a Malgrat de Mar, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT)

L'avís del sinistre s'ha rebut a les 08.54 hores al quilòmetre 675,5 de l'N-II, entre Malgrat i Palafolls. Les causes encara s'estan investigant, però hi ha hagut una sortida de via d'una furgoneta, que posteriorment s'ha calcinat completament.

A conseqüència de l'accident, ha mort la persona que conduïa el vehicle de qui encara es desconeix la seva identitat, no se sap si és home o dona. Arran de la incidència, s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

 

*Foto: Ràdio Marina