13 abril de 2022 a les 21:16
L'acte d'aquest vespre ha estat el primer dels que durà a terme la plataforma Malgrat Acull, que ha convocat concentracions davant l'Ajuntament a les 20:30h els dimecres cada quinze dies
La concentració d'avui, la primera de les que té previst convocar la plataforma Malgrat Acull, ha inclòs la lectura de textos, una breu actuació a càrrec de Pere Fort i una encesa de llantions. Les persones que n'han pres part, una cinquantena, també han fet un minut de silenci. Tot plegat per protestar contra la guerra i en suport al poble ucraïnès.
La plataforma Malgrat Acull tornarà a convocar una concentració davant l'Ajuntament el dimecres 27 d'abril a les 20:30h.