3 juny de 2014 a les 14:08
Sota el lema Som a la via pública perquè volem república, mig centenar de persones van prendre part en la concentració republicana que va tenir lloc ahir al vespre al carrer del Carme, just davant de l'Ajuntament.
L'acte estava organitzat per Esquerra Republicana de Catalunya, Iniciativa per Catalunya - Els Verds - Esquerra Unida i Alternativa i Arran, la secció juvenil de la CUP.
No results found for ""