Resuming podcast

30 octubre de 2014 a les 9:06

Més d'un centenar de persones participen a la 1a Jornada sobre equipaments policials de futur

Compartir

La jornada d'ahir va servir per posar sobre la taula diferents aspectes com les eines, la coordinació i els equipaments policials, i el disseny de les comissaries de policies locals, entre altres.

L'alcaldessa Conxita Campoy, que va inaugurar l'acte, va explicar que cal destinar els recursos suficients per poder tenir un bon cos de seguretat. Campoy va destacar "l'esforç que va fer l'Ajuntament" quan va construir la caserna de la Policia Local, que en un futur "podria arribar a acollir un cos de 70 o 80 agents".

Per la seva banda, Carlos Uriarte, secretari de Política Institucional d'UGT, va explicar que "la formació és una inversió" i va defensar "la descentralització de la seguretat lligada al respecte cap a les diferents institucionals començant per la més propera: els ajuntaments".

Finalment, Juan Antonio Fernández, del sindicat de Policia Local d'UGT, va criticar que s'exlogui a les policies locals de la Llei de prevenció de riscos laborals i va comentar que el sindicat treballa, precisament, per flexibilitzar la interpretació de la normativa i per crear-ne una en matèria de seguretat laboral a Catalunya.

La 1a Jornada sobre equipaments policials de futur, que va tenir lloc ahir a Malgrat de Mar, estava organitzada pel sindicat de Policia Local d'UGT i l'Associació de Caps i Comandaments de Policia Local de Catalunya.



20141030114423.campoy.policia-1.mp3
20141030114423.uriarte.policia-1.mp3
20141030114423.fernandez.policia-1.mp3