Resuming podcast

25 juny de 2015 a les 10:14

Més diversificació en la procedència dels turistes

Compartir

Malgrat de Mar espera un augment de la diversificació de la procedència dels turistes durant els propers mesos. Ester Gil, gerent de Malgrat Turisme, ha explicat que des de la temporada passada i també durant la setmana santa, s’ha confirmat una devallada del turisme rus però, per contra, han augmentat els visitants tradicionals, com els alemanys, belgues, anglesos, holandesos o francesos així com el turisme de cap de setmana espanyol.


Gil també ha explicat que el concepte de turisme de proximitat ha canviat ja que “abans s’entenia com aquell que tenia una hora de viatge en cotxe fins a la seva destinació i ara amb un vol de baix cost podem tenir a l’abast destinacions amb una hora i mitja de viatge que abans eren molt més costoses”.

 
La gerent de Malgrat Turisme ha qualificat la setmana santa a Malgrat de Mar com a “irregular en el sentit que cada cop més predominen les reserves d’última hora i els hotels i campings no tenen la seguretat que tenien abans, amb reserves des de principis de temporada”. Gil ha afegit que “la setmana santa ha vingut enguany molt aviat i alguns hotels han omplert degut a les reserves prèvies però altres han hagut de tancar fins l’estiu ja que han passat molts dies”.


20150625111725.260515.gil.temporada.turistica.mp3
20150625111725.260515.gil.temporada.turistica2.mp3
20150625111725.260515.gil.temporada.turistica3.mp3