Resuming podcast

9 juny de 2014 a les 11:51

Més de 600 nens i nenes participen a la Festa de l'Esport

Compartir

Nens i nenes de diferents edats van poder practicar durant tot el dissabte tennis, pàddel, futbol, bàsquet, hoquei i un llarg etcètra de diferents esports. Segons la Regidoria d'Esports, més de 600 nens i nenes van prendre part a la Festa de l'Esport, que enguany arribava a la 3a edició. Una de les activitats més multitudinàries va ser la classe de zumba que es va celebrar al migdia i que va aplegar més d'una vuitantena de persones de diferents edats. 

La Regidoria d'Esports ha valorat molt positivament aquesta tercera edició, tant pel que fa al desenvolupament de l'activitat com a la participació.